torsdag 23 januari 2014

Blocket



När man är i farten är det lika bra att fortsätta! Plötsligt vänder det och man tycker man vill ha alla saker och kläder kvar för "kanske" kan de vara bra att ha någon gång lite längre fram ....
Idag var jag i kastar tagen! Lådor, kläder, leksaker - Bort! De säger att ett plagg in och två ut:-) Barnens rum är städade, så skönt!
Några stora saker har till och med fått hamnat på blocket ....

Jane har fått sin efterlängtade garderob i sitt rum så från i morgon bestämmer hon själv vad hon ska ha och ser till att hon ändå kommer till skolan i tid:-)


       Skulle bara behöva en till ..... Bra att kunna mixa ihop denna lite hur man vill:-) Jag gillar Ikea!


Lunchen spenderade jag med en fin vän som jag jobbat tillsammans med i 10 år men inte nu längre tyvärr:-(
Mysigt att ses och "skvallra" lite. Vi bor båda i Stockholm. Har barn i samma ålder (vi kunde ju inte lämna den andra och vara mammaledig själv) "de e vänner det"!
Nu hinner vi nästan aldrig ses. En lunch några ggr per år blir det väl i alla fall! Sen blir man ju bättre på att försöka träffa sina vänner när solen kommer fram och det blir sommar!



Jag är lite små-ledsen eftersom jag är tvungen att tacka nej till ett mycket bra jobb nästa vecka! En stor modemässa i Köpenhamn flera dagar. Var med för ett par år sedan. Långa dagar, ont i fötterna, tidiga mornar men otroligt roligt, trevligt och bra betalt:-)
Vi får bara inte ihop det:-( snyft!




Tack & Hej leverpastej :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar