torsdag 19 december 2013

Vinnarna av bio-biljetter



I dag är vi många som firar! Först men absolut inte störst: Jag! Tackar gud för resultatet på mammografin! Jag har nog blivit lite religiös också:-)

Sedan vinnare i tävlingen blev;

- Lisa Göthberg
- Sara Höglund
- Jessica Sundberg

STORT GRATTIS !  

Maila mig er adress snarast så kommer biljetterna inom någon dag på posten." isolle@home.se"


Biljetterna gäller filmen Sune på Bilsemester med pappa Rudolf i hela Sverige och den dag som passar Er bäst!


Jag firar med att krypa i säng. Barnen sover och jag är grymt trött och börjar få ont i kroppen, svid i ögonen och förkyld ;-(   Jag som tänkt gå på fest i morgon ..... Hur ska det gå!?

En härlig bild från dagens alla barn vid middagen: 5 barn (Julia med sin kompis Ella, Jane med sina kompisar Linnea & Charlie) och ingen protesterade över fiskpinnar, potatis och fisksås & lite sallad ..... DÄRFÖR fick de lite efterätt också, vill bli av med dessa som jag fått av en kompis vars man "gör" dessa. Igår åt jag fyra stycken:-) ......


Vad sa barnen när de ätit upp sin:
- Får man en till?
- Svar NEJ, man äter bara EN ........


Sov Gott fina Du

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar