lördag 21 december 2013

vilket gäng:-)


Nu har barnen och jag ätit lunch och väntar på min vän Paula och hennes tre barn som kommer. Vi ska ha julklappsbyte och leka massa, dricka julmust o äta lussebullar, det passar mig:-)


Jag är så glad att jag "slipper" gå ut ofta:-)

Ett stort gäng härliga, galna, tjejer, eller tanter, haha hade min vän/granne Chatrine dragit ihop igår. God mat och en mysig kväll! Temat var super women:-)
Träningsvärk i benen, så mycket dansade jag:-) och det var längesen ....





Jag var nog först hem men ändå blev det inte tidigt:-) och säkert först upp också! Grrr, vilket party. Nu klarar jag mig ett tag igen! Jag som typ går ut en ggr per år, vill aldrig mer ut, känns det som NU! hihi



Tack för en rolig danskväll! KRaaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar