lördag 14 december 2013

Konsert och pepparkakshus


Jag har sagt det förut och jag säger det igen!! Det är något särskilt med kyrkan!! Att man inte går dit oftare. När jag blir gammal kommer jag hänga i kyrkan ofta. De fixar ju massa tillställningar med fika, träffas och sång & musik.
En stor kör samt barnkören som Jane sjunger i hade en timmes uppträdande idag. Så fint!!




Vi var i tid och hade platserna längst fram. Hela kyrkan var full! Stämningen på topp och en timme gick fort. Här fina mamma som tidigare bakade pepparkakshus med barnen.


Kvällen har vi ätit gott och tjejerna var servitriser och serverat och gjort efterätt till oss helt själva innan själva cirkusen började:-)




1 kommentar:

  1. Var gärna med i min julkalender. Kika inom och se om dagens lucka passar dig bra! Välkommen in!

    SvaraRadera