fredag 13 december 2013

IVAR !!!



IVAR!!!!

Vad har du gjort?

Det har blåst grymt mycket. Vår stuga i Hälsingland har ingen el så min pappa som är här och hälsar på var tvungen att åka tillbaka "hem" för att elda eftersom värmepumpen o. element inte går och man är rädd att allt ska frysa sönder. Så himla synd!



Kanske lite uppdatering från "byggbloggen" ... Snabbt det går! Vissa saker är redan sent att ändra på.
Fönstren är på plats och många frågor som man knappt själv vet vad man tycker. Dörren inåt eller utåt o massa annat ....







Det börjar kännas att vi varit uppe LÄNGE .... Det här med barn och utgång, hur orkar vissa?? Jag blir trött av bara tanken att "gå ut"men snart måste jag ta mig i kragen. Vill inte "bli en tråkis" plötsligt!!
Min kära granne kommer hem på söndag och ska ha tjejfest nästa helg. Jag har aldrig kunnat vara med förut men nu är det kanske dax!! Tema: Superherowomen:-) Passar mig, kanske- kanske inte:-)






       Nu låååångt ifrÃ¥n Superhero !!!! Fredagsmys med taccos, lite vin och snart sängen:-) KRaaaam





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar