måndag 11 november 2013

Måndag och äntligen !

Godmorgon!!
Hoppas allt bra med dig och att du sovit bra!
Känns som vi firat många dagar nu. Vi fortsätter väl ´! Måndag, igen. En av mina favoritdagar!!
Ute är det kallt, 0 grader, det är läge att ta fram de varma skorna till barnen. .....  Fötter och huvud varmt och man slipper frysa! Snart kommer säkert snö, härlig bild från förra året:-) Kallt men vitt och fint ...



Ser fram emot kvällen då jag äntligen ska få träffa alla (hoppas så många som möjligt kan komma) från min utbildningstid. Saknar o ska bli spännande och roligt att höra vad alla gör och om några börjat jobba som stress & friskvårdsterapeuter ....

                                                        Här hela härliga gänget, kan inte ens se var jag själv e´..



De flesta har jag inte sett eller träffat sedan jag slutade men det finns några jag haft turen att träffa lite då och då !! Fina Anki, Kicki, Eva och Siv. Tack för att jag fick bli er vän!






KRaaaam

2 kommentarer:

  1. inte vanligt att höra att nån har en måndag som favoritdag :D
    man kanske ska se det lite mer positivt ;)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också måndagar! Så härligt och nya idéer! :D

    SvaraRadera