måndag 4 november 2013

LaVie.se



I dag känner jag mig nöjd!
Bara det att det är frid o fröjd både mellan barnen, sambo, telefonen, lärare och vänner gör att det känns bra!
Attans vad jobbig en dag kan vara om den "börjar fel". Barnen "vägrar" saker, gråter eller är missnöjda eller trötta. Eller en sambo som "tycker" annat än man själv och man ska diskutera det?! Eller en dator som vägrar fungera. Det enda med min dator just nu är att det inte går att sätta i en skiva längre då Julia "pressade"in en skiva när vi var utomlands fast det redan satt en därinne. (dessutom Sune i Grekland....) De vägrar att komma ut!!
Och att vara utan dator ett par veckor enligt de som vet och vill skicka iväg den fungerar inte.... Det finns ett ställe: De fixar på plats och tar ca 1500-2000:- för det ....... Kanske DU vet eller känner någon som kan hjälpa mig?!

Jag har även bokat in kund på Villagatan och känner mig nöjd att allt kanske "börjar ta fart" .... Sprungit runt och satt upp massa reklamblad på bla Folktandvården, Bibliotek och Barnavårdcentral under dagen. Gäller att försöka få ut sitt företag så bra det bara går ....  ( LaVie.se )



Fick även en förfrågan idag om ett fotojobb nästa vecka inför en tidning. Spännande, så jag tackade ja!

Annars har inget särskilt händ ..... I morgon ska jag vara "rastvakt" på Janes skola och jag tänkte komma innan lunch så jag även får lunch på skolan:-)
Datorn måste fixas och lite annat smått & gått ....

Jo, en grej till:
Behöver du en avloppstank (3 kubik) så finns en till salu för 4000:- mycket fin (eller ful tycker jag...)
maila mig i såfall: isolle@home.se




Allt för idag! KRaaam

KRaaam så länge






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar