måndag 25 november 2013

Där stod hon :-)


När jag kom till Stockholm modecenter imorse blev jag glad, överraskad och väldigt förvånad!! Där i receptionen stod hon !!!
Jag har inte sett henne på massa massa år (tror 9 år) !!!  WOW, hon såg lika ut! Magisk känsla...
Vi stod varandra väldigt nära under min tid då jag började jobba på Radion (MTG) Hon och jag började samtidigt och vi kallades "piff o puff" av några:-) hihi

                                                                     Fina Caroline !!!!

En bra dag trots att jag stått och gått många timmar:-) Dagen gick ändå fort och jag tror jag känner mig något bättre.... "kanske". Min kropp ville en sak i morse, men "jag" ville annat! Kändes roligt att åka iväg. De jag hjälpt idag känns mera som en familj än ett jobb för mig:-) Fina jackor har visats upp för kunder. Mycket i min egen smak. Och den varma sköna snygga "oljerock" jag själv har kommer just från Hettemarks


Jag skötte mig väl bra eftersom de vill att jag kommer ut någon timme i morgon också :-) ....


KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar