torsdag 10 oktober 2013

Träning & Ikea ...



D-flex och Alban kör hårt medans jag sitter vid min dator, svarar på mail, kollar IKEAs hemsida och njuter av mitt kaffe. Kan inte "inte höra"musiken! En och samma låt går här hemma om och om och om och om igen .... Jag skulle kunna den i sömnen:-)
Jag har gett några visitkort till proffsiga PT D-flex ifall han stöter på någon som tränar och ändå inte mår bra. Ibland kan det faktiskt vara så att man är för stressad för att träna! Det är ingen idé att träna om man har massa stress i kroppen!




Jag ska hämta upp Petra på Odenplan om en stund för att åka ut till IKEA. Köpa det sista till lokalen. Skoj! Kanske hinner vi med lite köttbullar, potatis och gräddsås med:-)


I kväll kommer en av mina bästa vänner på besök. Hon åker från Sundsvall och vi ska få några timmar tillsammans ute på stan över en middag, Längtar!!!!

KRaaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar