tisdag 22 oktober 2013

Tisdag



Ännu en dag äldre:-) ....


Fort det går. Nu har jag varit på dagis-möte och sedan frissan (behövligt....)  och sedan hämtning och iväg på kör. Jag ljuger om jag säger att jag hinner ha tråkigt! Hinner inte ens med att jobba som jag önskar!
Men jag gillar det. Tycker inte om att "inte ha något att göra..:"  OM man måste välja :-)

Den här Tomas Gunnarsson dyker ofta upp. Han har många tänkvärda, bra ordspråk. Stanna upp !!





Hoppas du får en härlig tisdag. Här regn och 7 grader, men vad gör det ...!?

2 kommentarer:

  1. Hi! Someone in my Facebook group shared this website with us so I came to check it out.
    I'm definitely enjoying the information. I'm book-marking and will be tweeting
    this to my followers! Great blog and outstanding style and design.

    Also visit my site; paid surveys (paidsurveysb.tripod.com)

    SvaraRadera