tisdag 15 oktober 2013

Skulle behöva:-)


I dag började Jane i en kör. Kyrkan nära oss. Älskar sånger inför julen och har redan bokat in datum då de ska sjunga i kyrkan. Jag sjöng själv i kör när jag var liten.



Tisdag kväll och lugnet börjar infinna sig i både hus och kropp. När barnen somnat ska jag göra en stor renovering. På vad? Mig själv! Känner att det är behövligt! Det kommer inte bli allt som "skulle behövas" men i alla fall en del.
Hoppas bara jag inte somnar när jag nattar barnen. Ibland eller rätt ofta ....  "råkar" jag somna vid sag-läsning. Och då orkar jag inte kliva upp och "göra allt man tänkt göra" utan hamnar framför tv eller datorn en stund innan det är dax att sova på riktigt ....

eller är det ikväll det är fotboll ??

Detta skulle jag behöva NU
Ansiktsmask
Hårinpackning (klippa toppar) Och fixa utväxt ....
Raka benen
Fixa naglarna (skulle vilja ha så här igen...)






















peela kroppen
fila fötterna
+ en skön masage

inte för mycket begärt va´ ....... eller?

Vi får se! KRaam



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar