söndag 27 oktober 2013

Går kväll o dagen i bilder ...






Vädret är toppen även om vattnet e lite för kallt för min smak .....  Ändå har jag badat en ggr idag:-)

Vårt hotell är stort och väldigt fint. Alldeles för mycket mat och efterätter! Undra hur jag kommer se ut om en vecka ....

Vårt rum känns "som ett hem" .... och man trivs bra att bara vara inne. Tyvärr e det späckat schema även på semestern så inget vila här inte...

Vi hade en trevlig kväll igår och konstigt nog känner jag mig inte ett dugg äldre idag !? Här kommer lite bilder från kvällen .. Tur vi hade barn med oss annars hade det kunnat blivit riktigt sent .....
                                                                         Mina fina bästa vänner!






Gud så glad man är "dagen efter" då man är pigg och mår bra! Här vill man inte sova bort dagarna!!!!

DAGEN:






Nu väntar en kvick dusch och middag, men känner mig propp-mätt ..... Ska visa dig bilder från bufféborden ikväll !!

KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar