onsdag 2 oktober 2013

Egen hemsida klar !!



Äntligen har jag fått ihop (ja, själv utan hjälp....) en egen hemsida! Jag vet inte riktigt hur men hoppas du vill hjälpa mig att "sprida" den ....  !

Nu börjar ju mitt nya liv:-) Livet på franska:    www.LaVie.se  kom inte med förslag till ändring för jag har ingen aning om hur man gör. Haha ...

Ett nytt, spännande projekt där tanken är att det ska sättas igång NU ....

Visitkort på tryckning, lokal klar så det går åt rätt håll. Det ska bli roligt att för första ggr kalla sig "egen":-)



Jag har ett eget företag, bara det ..   Nu är det bara kunder som fattas.. Tänk om jag inte får några eller tänk om ....... Det finns många "tänk om" men nu känns det som mitt hjärta säger - KÖR! Vad är det värsta som kan hända ??

Spännande ska det bli och jag hoppas du håller tummarna, hör av dig om du tycker det låter intressant och snälla hör eller ser du någon stressad skrikande förtvivlad trött mamma i parken, i affären eller på gatan (ja, det kan ju vara en pappa också) säg åt "hen" att gå in på www.lavie.se och boka en tid!




Kraam

9 kommentarer:

  1. Lycka till kära Kin♡♡

    SvaraRadera
  2. FINT, LYCKA TILL! KRAM

    SvaraRadera
  3. Åh, vilket BRA företag du drar igång, sånt här behövs!
    Varmaste lycka till från en annan egenföretagare!
    :D

    SvaraRadera
  4. Lycka till Kin med din nya satsning, det kommer säkert gå bra , du har ju utbildning och egen erfarenhet av stress. Hoppas du kan hjälpa många andra också. Kraaaaam

    SvaraRadera
  5. Just nu behöver jag DIG så mycket som jag tror man kan behöva <3 Ett stort lycka till finaste <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Du !!! Du vet var jag finns .... KRaaam

      Radera