onsdag 16 oktober 2013

5 timmar!!





I går kväll blev det lite gjort.... somnade inte utan blev sittande vid fotbollen. Fötterna är filade och kroppen skrubbad, skönt! Känner mig mjuk i kroppen..

Den här dagen har jag inte ens hunnit att blogga, det är inte ofta!!

De sista 5 timmarna har jag tagit ut Janes flätor. här hemma i 5 timmar!!! Jag och Albans syster Tina hjälptes åt och ändå tog det så lång tid ..... Varje ggr känns det helt omöjligt när man väl fått ut en fläta är det som en stor stor knut som känns helt hopplöst att reda ut.
Sen tvätta efter det och försöka kamma ut allt igen ... Phu!!

Hon vill göra det rakt igen (hos frisör) men är ingen bra idé då vi åker utomlands snart och där blir det massa bad.... (bild sedan ett år tillbaka) Då går inte håret att hålla sig rakt utan det blir kammen och tårarna som kommer fram igen, tyvärr! Kunde inte JAG få en enda lock istället då ´!? Jag har sagt det förr, jag säger det igen: Livet är inte rättvist!







Nu är jag bara så trött och hårig att jag tror jag somnar sittande ...
Ses i morgon:-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar