fredag 20 september 2013

Tillbyggnad och SPA



God morgon fredag!
Hoppas du mår bra, sovit skönt och riktigt känner i kroppen att det snart är helg..

I dag är en stor dag. Vårt landställe på Ingarö ska förvandlas med en tillbyggnad som startar idag! Marken och sprängning mm ska vara klart så nu börjar det roliga ...  Sist vi var dit såg det ut så här:

                                  Välkommen till bygg & renoverings-bloggen:-) ...




Senare ska jag på ett event jag nästan glömt bort och blev glad då jag fick en påminnelse ...

Vi är inbjuden till ett SPA- Sparadiset på Söder. Ett härligt gäng tjejer (hoppas jag, vill inte springa runt i badkläder om det är okända killar med!!!) Där är jag blyg.
Här "inne" är det en annan sak med bilder osv. För er tjejer/kvinnor och tanter :-)vågar jag, hihi !!



 KRaaam så länge


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar