fredag 20 september 2013

SPARADISET







Hemkommen och slö från en spa-eftermiddag /kväll. 50 tjejer (nya och gamla ansikten) varav väldigt många skulle gå vidare. Det är ju fredag .... Jag ville hem (som vanligt....) torris, jag vet! Jag hann i alla fall hem och kramas med barnen lite innan de somnade:-)!

                Jag med min mobil (är det blogg event så är det .....) min kära vän Annika och Annelie

         Bilder med länkar, priser och massa annat kommer i morgon! Tack bästa tjejer för ikväll !!








Ses i morgon!

3 kommentarer:

  1. KUL att ses å att du ville komma :) kramar

    SvaraRadera
  2. nämen där är ju jag! haha :)
    Visst var det en mysig kväll?
    jag åkte också hem, promenerade underbart skön kväll ute också :)

    Sköt om dig!

    //Jennie

    SvaraRadera