söndag 1 september 2013

Sömn ....



Då inte ens öronproppar räcker och klockan börjar bli 03.30 på natten och musiken dundrar fast fönster och dörrar är stängda då fick jag smått panik. Någon granne (hade fest på gården nedanför) Det var grymt bra musik och jag kände ett tag att hade jag inte haft barn hade jag gått ner och dansat:-) Vet inte vad som var värst: att jag inte kunde vara med eller att jag visste att barnen vaknade om några timmar ..... 7.15 var vi uppe igen:-)
Efter frukost och en dusch känner man sig vaken i alla fall:-) I dag börjar tjejernas efterlängtade danser. Andra tider och andra klasser så idag blir det spännande!

Jag sätter på mig min nya blus från Lindex. 299:- , perfekt till mörkblå jeans. Idag känns det kallt på balkongen och ser ingen sol, så nu börjar hösten hoppas jag .... Dansen börjar om 20 minuter, Hej hopp:-)




Stor Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar