onsdag 18 september 2013

"mello"



I går var tydligen sista dagen att skicka in bidrag till 2014 års Melodifestival...
Går in för roligt och kikar på biljetter, och hade jag vetat att en enda biljett:
Melodifestivalen Final Friends Arena 8/3-14 PARKETT kostar 1.695:- hade jag tjatat lite extra mycket:-)
Musikvärlden gnuggar tillsammans sina hjärnor och här spelas låtar, skrivs låtar om och om igen. Har ju lite kontakter så har ju fått rätt bra koll på hur det där fungerar......  Vissa tjatar de att få med och vissa kommer aldrig med hur bra låtar de än skickar in:-) Undra hur vår tävling ser ut om 10 år !?

Deltävling ett är tydligen i Malmö 1/2 2014




Eftermiddagen har varit bra, säger jag lugn ljuger jag.... Barnen har haft en varsin kompis hemma så tur vi bara har en sjuk granne och en granne med nedsatt hörsel:-) ...
Rullskridskor, kull, skola, vinken, mamma pappa barn och massa bad där hela badrumsgolvet såg ut som en pool ...... Vipps var det dax att gå hem och städa ihop hade helt glömts bort.
Ibland e man "för snabb" att hjälpa till eftersom man vet att det går fortare då. Men jag tycker ju att man "borde" få göra det själv!

Varje ggr jag tar min mobil dyker det upp får ?! Hjälper inte att jag raderar, nästa ggr finns dom där fåren där igen!?




KRaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar