tisdag 17 september 2013

Hipp Hipp Hurra på Din stora dag fina Vän!



Hon trodde vi glömt bort henne, men inte kan man väl glömma bort sina vänner:-) ....  Jo, det kan man faktiskt göra men om det är riktiga vänner så förstår dom även det!




Vi träffades upp på mitt favoritfik Kringlan på förmiddagen. Var dit med lite ljus innan:-) Jag e ju kompis med alla här:-)

   Två av mina bästa vänner och ägaren av mitt bästa ställe, samtidigt! Känns som jag också fyller år!


En present, fika och fin sång blev det. Kommer inte ihåg när vi tre träffades sist. Alldeles för länge sedan!!
Vi ska i alla fall få åka utomlands allihopa tillsammans snart, LÄNGTAR!!



Tack bästa Ankie och Annika för idag och stort Grattis vännen! Nu väntar förskolan ...... Ute regnar det så Julia är säkert på "topp-humör" även idag:-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar