tisdag 24 september 2013

Dop och dagen ...





-Det är bara att följa skyltarna säger alla...
Javisst, man måste väl först veta vilket håll man ska, står väl inga skyltar utanför dörren heller !?
Det är inte vanligt att jag kör bil i city, hittar ju inget vidare. Har börjat hitta lite bättre då jag använder GPS ....



Åkte ut några mil till min kära vän Liselotte Johnsson där jag blev bjuden på världens godaste lunch!! Vi hade så klart massa att prata om eftersom vi inte setts på några månader igen:-( ... Förut sågs vi varje dag när vi jobbade ihop.



Men innan dess mötte jag upp fina Petra som jag har ett litet projekt med ... Spännande!
I dag kom beviset att hösten är här och vintern rätt nära. 7 grader här i Stockholm, brrrr. Fram med Ocky mössorna! Det börjar till och med att bli kallt inne i lägenheten. Alltid samma sak innan de sätter på värmen fram i oktober  ....




Kvällen har varit rätt lugn! Min vän Paula o barnen var här en stund. Alla vill hålla, gosa och vara med Emilie .... Inte så konstigt!! Lite över 3 månader, så himla härlig ålder. Snart väntar dop:-) Mysigt!

                       

Bästa Jane älskar bebisar och vill jobba på dagis när hon blir stor (om hon inte blir dansproffs) säger hon!




Kraam

1 kommentar:

  1. Men gud Kin vilka barn ni har! tack för att du delar med dig och en bra blogg. /KramfrånVadstena

    SvaraRadera