söndag 11 augusti 2013

Sov Gott


Jag hörde att Stockholm haft regn, här i skärgården är det oftast bättre väder. Vi har haft en strålande dag (igen) och glömmer bort att njuta de sista dagarna ....
Sol, bad även idag, men märker att även barnen börja bli lite trött på sol och bad. Det är väl härligt att man kan känna sig nöjd på sommaren när sommarlovet snart är över!

Våra vänner åkte hem sent på eftermiddagen och familjen är åter samlad igen och laddad för en ny vecka. Den allra sista innan skola och dagis sätter igång igen. Barnen längtar "tillbaka" och jag med´ ...

Hittade äntligen mina solglasögon som jag letat X antal timmar idag. Det är inte jag som lagt dom under studsmattan ....   (blev en fin sommarbild i alla fall)



Blir en tidig kväll, Sov Gott

I morgon väntar stallet och en vecka på dag-ridläger. 9-16.30 varje dag måndag - fredag ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar