söndag 18 augusti 2013

Mysig dag med fina vänner!



I dag har jag fått varit med två mycket bra vänner, vilken lyx! Båda från mina hemtrakter och vi har alla jobbat ihop många många år. Många roliga minnen:-)
Jag och tjejerna tog bilen (med GPS så klart....) till Lisse som bor ungefär två mil från mig. Vi fick med oss Jennie också som lämnar Stockholm idag efter några dagar på Stockholmsmässan och massa annat skoj ..

Vi har bara "hängt", ätit och fikat. Barnen har lekt massa och ville som vanligt inte åka hem..

                     Glada, fina, bästa Liselotte ville så klart inte vara med på bild? men kom inte undan .....



Måste snart sova, men har massa kvar att göra.... I morgon blir en stressig morgon! Ensam med barnen och första dagen på skola och förskola kan ju ta lite tid.. Jane ska vara på skolan en viss tid, Julia en bit bort på dagis kl.09.00 och jag ska på en casting långt från stan klockan 10.00. OCH gärna vara fixad med! Nu ska naglarna få lite vård:-)

Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar