söndag 25 augusti 2013

Massa BILDER från igår MS/Molly/Båten

Hej min vän!

I dag tror jag vi varit på vårt lantställe och badat i poolen för sista gången i år. En härlig dag till .... Strålande sol! Annika och Justin och hennes föräldrar kom förbi och vi njöt in i det sista.
Jag brukar vara bra på att ta bilder, men idag glömde jag liksom bort:-). Låg på latsidan, haha

I går tog jag lite bilder och här kommer dom !! Här bästa tjejerna Ankie & Terese när vi startade båten MS/Molly klockan 17.00. Ungefär 30 personer var vi ...


                                                                Jag och kocken ...











Vilken kväll, imorgon blir det repris:-) Skoj !!! Mer om det i morgon:-) ....

Nu ska jag umgås med mina föräldrar som kommit, mina barn som är trötta och ska sova tidigt och min sambo som inte har tid för han kollar på fotboll:-) That´s life! I mean, thats a wife ... hi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar