måndag 1 juli 2013

Kompis nostalgi...


Sommaren har verkligen börjat med fint väder! Förra året kände man lite småpanik över att värmen aldrig kom. En dag sol, två regn och dåligt väder och sen kunde en okey dag komma igen. Så fortsatt det tills vi åkte till Cypern i sista sekund och fick 40 grader och sol några dagar. (Dåå badade till och med jag massa!) Man behöver soool, d-vitamin och massa energi!! (som idag)

Julia hade 'kompisabstinens' och blev överlycklig att ta med en kompis ut till vårt lantställe på Ingarö. Så söta de är när de pratar, leker och kramas...





Jane var idag glad och förväntansfull att få följa med sin bästis och hennes familj ut till Sandhamn några dagar. Ingen jobbig lillasyster och frågvis mamma.... Saknar henne redan! Men jag tänker inte ringa föränn onsdag, eller kanske imorgon... 

Ikväll blir det Lotta på liseberg/ de e väl oxå sommar:-) Vi stannar inomhus då det börjar bli 
kyligt ute och jag har glömt packa ner en enda långärmad tröja åt mig själv. Är det inte typiskt. Snuttefilt, hello kitty kudde, tandborstar, fleesebyxa o tröja, badkläder, flytväst, tennisar, foppisar, sandaler till alla, klänningar, solskydd, solhattar, barbapapparyggsäck,  och allt annat som inte går klara sig utan e med. Men glömde mig själv, Ovanligt.... 

Då har jag lärt mig tänka : Vad e det värsta som kan hända ???



KRaam













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar