onsdag 24 juli 2013

En härlig eftermiddag på Lagnö men en klump i halsen....



Kan inte rå för att det är med en liten klump i halsen jag skriver .... Sverige förlorar, så synd! Känns inte bra. Klart de gråter! Sverige e ute :-(


Vi hade en fantastisk eftermiddag/kväll i Lagnö hos Ann Boberg även kallad "Drömhus Ann"



.... med god mat, bad (inte jag....) och massa mys.
Aldrig sett en sån utsikt förut, nästan så man blev höjdrädd:-) men väldigt vackert! Här inifrån .


Inte konstigt att tjejen själv har bra smak, det visste jag redan! Tog några bilder i smyg, (så du vet Ann) hihi. Julia hade som de flesta fyra åringar massa massa frågor om allt:-)





Måste erkänna att det är lite skönt att bara vara gäst, lite ovant! Det brukar vara vi som har massa främmande. Ska nog ta och bli ändring på det....Haha   

                                          Här Ann Boberg, Alban,  Max Grinndal och hans son Rick


                                           I morgon måste vi iväg och köpa ring:-) och säckar ...


Fotografen satt på sidan och tog bilder. Hade gärnat badat men så är det, ingen annan ville ta bilder så.....  kanske var det lite kallt också (21 grader) brrrr. MEN jag har lovat barnen att i morgon ska jag bada. Vi ska få 27 grader och sol!! Jippi ...




Nu väntar sängen. I morgon kommer mormor och morfar o syster hit, Vi längtar! Jane vill visa kojjan, Julia vill visa att hon kan simma utan puffar och vi andra vill ha barnvakt:-) ...Hihi

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar