söndag 28 juli 2013

Bio och Sean Banan



Bion var Ok, men inte toppen bra (tycker jag) ... Jag somnade dock inte som jag ofta gör:-) Julia tröttnade efter 30 minuter och ville spela spel på min mobil. Jane tyckte den var superbra:-) Smaken e olika även när det gäller bio och tur är väl det!

Lite läskigt var det .... tyckte Julia, men med storasyster så blev det lite bättre:-)


Det bjöds som vanligt på både dryck och godis. Vi går väldigt sällan på bio, men den här ville tjejerna så gärna se. Nu tar det nog något halvår till nästa ggr igen..



Jag hade mina nya örhängen som jag aldrig skulle köpt för några år sedan. Jag gillar inte rosa så mycket och heller inte "döskallar"





                              Vem träffade vi på där inne om inte Sean Banan ... En rolig kille de där:-)



Nu blir vi kvar i stan, känns lite ovant. Det är inte många dagar vi varit mitt i Stockholms City den här sommaren:-) Jane har redan en kompis hemma och tvättmaskinen går för fullt, det är sig likt igen med andra ord ......

Hoppas du njuter av din ledighet. Det går fort .....

1 kommentar:

  1. Ånej, hur kunde vi missa Sean Banan. Melvin hade dött av lycka om han sett honom. Det är hans stora idol. Fast jag vete tusan om jag vågat gå fram och be om kort, känner mig så dum när det kommer till att fråga kända personer om foto.

    Det var kul att ses idag.

    SvaraRadera