måndag 3 juni 2013

En härlig familj och stolta föräldrar!



Det var många som ville njuta av den härliga morgonen idag runt Djurgården... Absolut inte bara jag!



Mötte även Per Gessle (men där går min gräns, så ingen bild där inte....) när han promenerade i sin svarta keps och solbrillor :-) jag kände att vi påminde lite om varandra, hihi

I dag var vi bjudna till skolan på piano-uppvisning (några i klassen spelade för sista ggr för terminen) Så himla duktiga och det var både stolta barn & föräldrar på plats!





Har fått hem en sak jag gärna skulle vilja visa dig, kommer göra det senare när jag tagit lite bilder och om jag hinner. Så himla glad för dom och det är en speciell känsla varje ggr jag ser dom:-) En härlig familj om man säger så:-) ...

Ses sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar