tisdag 21 maj 2013

Vakna .....



Vi vaknade alldeles för sent .... 7.45. Ingen ordning när "pappa"inte e hemma:-)  Strax efter 8 måste vi sitta i bilen för att hinna.
Fy när man försöker göra allt snabbt (som tur var hade jag lagt fram kläder igår kväll) Inga protester, frukost, "klädrace" och tandbostning sen så :-)
Det går oftast fortare om man försöker att inte stressa! Konstigt de´där. När man bara irrar runt och stressar blir inget gjort. Man hittar inget, tappar allt och blir bara irriterad ...

Sitter nu och svarar på sms och mail som jag inte hunnit med. Jag har massa att göra idag + att jag vill så gärna få mitt examensarbete klart! Tittar i min filefax och försöker få ihop dagarna och min utbildning nästa vecka då jag e ensam rätt mycket. Alban jobbar nu på Mallis och ska hinna med både Ryssland och Turkiet på ett par dagar. Tror jag ska söka till : Ensam mamma söker ... hihi   Tycker det e rätt skönt att vara ensam ibland, då gör man som man vill! Inser att det snart är skolavslutning, redan!


Glömt berätta för dig om Julia och hennes operation. Hon mår toppen! Inga problem, pigg & glad och snarkar inte längre och kan andas lugnt genom sin näsa till och med....

Mer att berätta: Min nya nattkräm (Emma Wiklund) är super! Så nöjd. Känns som huden mår bra och den är inte för fet och inte för torr. Helt perfekt! Jag tycker själv till och med att jag ser yngre ut, men de e nog inbillning:-) .... hoppet e det sista som överger oss!!!



KRaaam och ha en bra Tisdag !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar