tisdag 14 maj 2013

Vad e värsta som kan hända .... en bra "fras" !


Vad hände med vädret, Tur eller otur? .... Jag går inte runt Djurgården när det spöregnar- biten har jag inte blivit :-)
I stället efter en rätt stressig morgon med matsäck, leta gummistövlar och lämning på skola och dagis och leta perkeringsplats X antal kvartar, gick jag och tog en favvo-latte på Kringlan (var så längesen/ saknat!) med en kompis.

Sitter ner och försöker få ihop mitt examensarbetet för min utbildning som ska vara inne om mindre än två veckor. Har bara 30 sidor kvar ... så det ska nog gå vägen!

                             Hittade något bra jag gärna vill dela med mig av! Så sant .....  





Jag ser fram emot en mysig kväll med god mat och dryck med goda vänner. Vi kommer vara tio bloggtjejer (tror jag) några bekanta och några obekanta- Vi kommer spendera kvällen ute på stan och mycket mera än så vet jag inte än.

Självklart kommer uppdatering senare!

Kraaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar