torsdag 2 maj 2013

Nikki Beach o. Verklighet ....


Hej min vän!

I dag är "göra listan" lång!! Så lång att jag inte kommer hinna hämta hem barnen :-)
Räknar timmarna .... och försöker mellanåt att andas lugnt medan tvättmaskinen med allas sängkläder, handdukar och tvätt snurrar för fullt. Strykningen får skrivas på fredagslistan - så är det bara! Jag har betat av några saker och visst känns det skönt att få "pricka av" saker! Jag älskar listor! Skulle jag inte ha listor skulle jag inte ha bra koll. Man TROR man kommer ihåg,,, men icke!

Nu ska jag försöka få basen till examensarbetet färdigt. Danskläder måste fixas eftersom tjejerna har dansuppvisning på söndag och gruppen ska ha lika kläder. Ska bli så spännande att se! En stor teater kommer vara fullsatt med förväntansfulla föräldrar, syskon och släkt.
Först Jane på förmiddagen (de ska ha samling 9.20) och sedan Julia eftermiddagen (de ska ha samling 14.45) Så då förstår ni var jag kommer hänga hela Söndagen :-)

Måndag morgon tidigt åker jag iväg till Spanien. Om bara tre dagar.! Utan familjen. Väldigt ovant men det kommer bli skönt (får man kanske inte tycka....) men det gör jag ändå! Utan att mena något illa alls!

Vi kommer bo på en kursgård. Vi är ett stort gäng som går samma utbildning som åker    (Stress- och Friskvårdsterapeut-utbildning) På morgonen kommer vi börja med Yoga & Qigong för de som vill... Vi kommer  även ha mycket föreläsningar och även lite sol & bad och jag hoppas verkligen vädret är bra! Jag googlade så klart och det ser ut att bli runt 20 grader och sol våra fyra dagar där, härligt!
I programmet står både grillning, "white party" på Nikki Beach. Vilken lyx att allt redan är planerat och klart,,





Jag kommer bo med fyra andra tjejer i en bungalow. Jag längtar verkligen till denna Hälsoboost-vecka även fast jag vet att jag kommer längta hem .... om jag hinner:-)



Nu till verkligheten igen! Bara att sätta fart ............... Tänk att en bild kan säga mer än 1000 ord :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar