onsdag 1 maj 2013

Kolmården och Humorgalan


Ett härligt mottagande på Kolmården av den bästa man kunde tänka sig: Redan klockan 9.30 var vi på plats. Jane hade med sig sin kompis Linnea.



En helt underbar dag med underbart långa köer till både mat, glass och allt man var sugen på:-) ... Varför har man 10 st personal varav EN jobbar. Jag stod ärligt talat och väntade på mat över en timme i kö och då var det bara 15 personer innan! Vad händer? Inte bra.... Sedan innan hemfärd ville barnen ha en glass och där stod jag bakom Camilla Hedenmark 40 minuter för att få beställa två glass... (så nu vet jag mycket)... Haha

Annars har dagen varit super! Lite kallare än vi tänkt men i solen helt underbart!! Träffat massa vänner och en väldigt bra delfinshow!!

Vi hängde med Justin, Mattias o Annika hela dagen och vi träffade även på fina Mi Ridell inne vid delfinerna...



Här inne blev Julia så hungrig så hon fick ont i magen. Klockan var 12 och vad kom fram ur väskan om inte några goda pannkakor :-)

Sedan som vanligt linbanan över alla djuren. Lite läskigt men helt otroligt att se alla vilda djur. Tigrar, björnar och massa andra djur







Träffade på fina Anna som jag tidigare skrivit om...


Plötsligt kom Jane o Linnea springande med något stort,,,  De var såå glada. De hade vunnit !!

 
Vagnen syns knappt! De hade tagit Janes 40 kr hon hade i sin ficka och Linneas 200:- hon fått med sig av sin pappa och lagt på alla brickor och de vann!


Nu Humorgalan för varenda unge  - 

Bara en fundering: Varför heter det HUMOR GALAN ?????  Inte särskilt passande (tycker jag...)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar