torsdag 23 maj 2013

Strandbryggan igår och flätor ...


Godmorgon min vän!
Hoppas du mår bra och sovit gott.

När jag klev ner på Strandbryggan igår kl 17.15 kom också den efterlängtade solen fram, det är sant! Hade till och med behövt solglasögon! Vid entrén låg "Babbsans" hund och vaktade hela kvällen:-) med en tröja med texten Body Guard ....



Ett härligt ställe mitt i vattnet. När solen är framme är det klart Stockholms bästa! Vit inredning, trevlig personal, god mat o dryck och jag tror gästerna e helt ok också ...



           
                         Annika Duckmark, jag, Anna Antell, Anna Strandqvist och Tova Berglund ...




        
                                              Tova och Challe e så trevliga båda två!



Det blev svart klänning för mig ändå. Men inga gummistövlar:-) Det blev lite mer vågat än jag brukar våga .... men det gick ändå helt ok :-)



Nu ska vi med vår älskade lilla Julia till frissan och göra nya flätor (tre månader sedan sist ....) och det tar några timmar:-)....
Eftermiddagen spenderas på skol venissage där vi ska få se,  läsa och lyssna på allt om Svanens Trumpet:-)! SKOJ!

Kraam


1 kommentar: