måndag 27 maj 2013

HM



I dag var en "mellan dag" före och efter lite "fullt upp" om man säger så! Jag fick mycket gjort och hamnade tillslut på HM /Fältöversten. Där spenderade jag två timmar!!! Jag hittade massa fint, provade, hängde tillbaka- hittade igen och provade och ångrade och tillslut fick jag lägga ut allt på ett bord och se vad jag verkligen behövde, det visade sig inte vara nått´.....

Här kommer några saker jag kom hem med ändå (Gud vad det är kul att få shoppa) dessutom var det 10% rabatt och jag hade 50:-check.
Mycket blått blev det till Julia, nya jeans (de gamla vägras att ha eftersom det är ett hål på knä?!) Blå kofta och tights i blå och vit. Vit fin t-shirt. Värsta modevisningen blev det :-)




            Det lät som de blå shortsen var bäst eftersom det var rosa snören på ..... Jag tycker om allt !

Den här ggr gick jag till och med på min egen avdelning, oftast brukar man börja på barnavdelningen och där brukar jag bli kvar till det är dax att rusa.....

Jag själv provade en orange bikini med en orange tunika till, rosa jeans och massa annat snyggt, det blev svarta shorts, svart linne, vit tröja.




Jane fick bla en fin byxdress som nu kostade 30:-, helt otroligt! Säga vad man vill om HM - man får i alla fall mycket för pengarna!



Kraam






1 kommentar:

  1. Vilka fina kläder och barnen verkligen strålar. Många långa kramar fråm skåneland

    SvaraRadera