fredag 10 maj 2013

Hemma i Sverige








Vi har lämnat härliga Spanien för lika härliga Sverige! Ingen var hemma då jag kom till lägenheten. Alla var på Sean Banan på Grönan .... och fick ta bild och kramas lite:-)
När vi landade var det 20 grader så nu är nog sommaren på väg på riktigt!


Känns lite konstigt att inte vara hela gänget längre.

Sov Gott universums bästa, finaste vänner :-) KRaaaam och tack för helt underbart härliga dagar! Mina ben värker av mycket promenader och min mage har träningsvärk av alla skratt ...

                     Tack alla på Hälsoakademin Europa AB för denna resa och alla proffsiga föreläsare!




                                En av världens bästa föreläsare, rallyläsare och danserska Tina Turner

          Vi har redan bestämt att vi ska åka iväg nästa Maj igen:-) Bara bästa Anki saknas på bilden..


Nu har jag nattat barnen som är glad att jag e hemma, ska krypa i säng själv också.  Rätt skönt att vara hemma ändå!!!!!!
Sov Gott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar