fredag 3 maj 2013

En härlig morgon


Varje ggr jag öppnat lådan har jag frågat mig samma sak: Varför köpte jag dessa byxor?? Även om det var halva priset så var det en helt onödig kostnad! Oanvända i typ ett års tid har de legat och skräpat,,,, tills idag!!





En timme runt Djurgården, 11 grader och sol med trevligt sällskap. Nu jäklar ska byxorna på åtminstone några gånger i veckan! Har jag väl bestämt mig så blir det så, det är därför jag inte ofta bestämmer mig:-) ...



Det fanns verkligen inte tid för detta men jag unnade mig det ändå! Och efteråt stannade vi och tog en kaffe på vägen :-)


Halva dagen bara försvann och om tre timmar ska jag hämta Julia på förskolan för att gå till tandläkaren. I morse sa hon:
-Jag tänker då i alla fall inte gå, då får du gå själv ....
Vi får väl se hur det går:-)


Det finns en hel del kvar att göra innan ......  Hur mycket tvätt finns det ??
Kraaam







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar