måndag 13 maj 2013

bästa dagen!?


Jag älskar måndagar!

Nu känns det som jag kommit över det värsta. Första dagarna / tiden är värst, men när man väl kommit iväg några dagar så känns det mer självklart och inte alls jobbigt!

En timmes promenad runt Djurgår´n innan frukost, härligt! Solen skiner och det är lagomt varmt. Fåglarna börjar komma fram och massa joggande människor som ser lagomt stressade ut:-)



Tänker på dessa duktiga sportbrudar när jag går .....   De var med i Marbella och jag kan erkänna att när "deras" klocka ringde och de skulle ut och gå längst stranden en timme innan frukost var det vääääldigt nära att jag (som lätt prioriterar att sova o mysa) hade bangat ur! Grupptrycket gjorde att även jag hängde med. Det är jag glad för nu. Känner att jag är på gång ... Att må bra inuti är lika viktigt som utanpå!




-Nu ska "göra" listan betas av !!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar