måndag 8 april 2013

T-Centralen


Julia fick äntligen leka med en kompis som vi hämtade upp på hennes dagis på eftermiddagen! Vilken lycka, någon som förstår en perfekt, samma ålder, kör samma bajs språk och vill klä ut sig till prinsessa och skrattar när de målar varandra i ansiktet. Livet leker:-)

Jag har varit iväg i kväll och träffat mina underbart härliga, roliga vänner jag fått under min utbildningstid.
Vi har hittat ett bra ställe att ses vid Centralen. Vi är fem stycken ur vår annars (ca 20 personers grupp) som ses ungefär en ggr i månaden! I Maj åker vi tillsammans till Spanien och bor på en kursgård och kör utbildning fyra dagar. Ska bli så himla roligt.






Vi går igenom det vi ska och sedan blir det mycket skitsnack och massa skratt och ibland till och med ett glas vin:-)
Vi kom på att det är inte alls länge kvar till vårt examensarbete och vår muntliga redovisning ska vara klar! Inte ens två månader!! Grrr .... Nu måste jag sätta fart snart!!
Sedan är jag förhoppningsvis utbildad Stress- och Friskvårdsterapeut. 

Nu väntar sängen, Ses imorgon!

Kin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar