fredag 12 april 2013

Ridläger ..



Jane ska vara med på ett ridläger i sommar. Veckan innan skolan börjar igen. Vem i familjen tror du e gladast :-) ....


Jag kommer smyga runt, lukta på godbitarna och bara mysa! Ingen ska få veta att jag också e på läger (stall läger:-) ....




Kvällen har vi spenderat i soffan. Godis och ett glas vin. Börjar bli tjatigt:-) 
En "snyft" serie som tydligen har börjat på 4:an. Jag tror den heter Let´s Dance..

Jag är så trött varje natt när klockan ringer 02.00 ....  i kväll funderar jag på att vara uppe tills och sedan gå och lägga mig när Julia fått sin medicin.

I morgon bitti kommer mina föräldrar hem från en två veckors semester och "mellan landar" här över helgen. Min bästa pappa fyller år IDAG! Så i morgon får han kanske ett paket och lite tårta om han har tur:-)


Pappa o Jag för några år sedan! Han ser lika dan ut fortfarande, jag ser lite mera mogen ut....
Stor KRaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar