måndag 8 april 2013

Operation



I dag tog vi bussen till skolan med Jane och efteråt gick jag och Julia till Kringlan och fikande:-) Mysdag med mamma, själv! Vilket lyx... Men jag tror ändå vi börjar bli liiiite trött på varandra efter 10 dagar och 10 nätter ihop:-)



Vi har städat lite (älskar att "sitta" på dammsugaren medan jag kör") så det gäller att ha tålamod ....

Glad och frisk tjej som ska opereras på onsdag (gör ont i mammahjärtat) och därför får hon vara hemma måndag och tisdag eftersom jag är rädd för alla nya baciller på dagis .....




Nu hinner jag inte skriva mera, thats life:-)

Kraam

1 kommentar:

  1. Nämen inte kan man väl tröttna på varandra sådär ;-)

    Hoppas att operationen går bra, smart att vara hemma ett tag innan för det är ju just då man får någon liten dagisbacill såklart.

    SvaraRadera