fredag 19 april 2013

Mina fina vänner och en bra morgon med regn:-) !


Morgonen har varit lugn! Båda barnen är på plats på skola och dagis, hamstern är i full fart i sitt hjul och Alban är snart på väg bort på jobb över helgen. Utanför fönstret regnar det. Jag ska iväg och träffa Anna.
Men innan ska jag handla, hänga tvätten och köpa present till kalasen som är lördag och söndag ....   I kväll blir det Julia och jag  så vi får se vad vi hittar på:-) Någon som vill bjuda hem oss på nån fest så hör av er:-)


Just nu saknar jag lite "vuxen liv" med vännerna, det var alldeles för länge sedan! Det har varit mycket "barn" nu och det är väl härligt men bäst med lite variation .....!!   Saknar Er alla!


 “RIKTIGA VÄNNER ÄR SOM STJÄRNOR,DU SER DEM INTE ALLTID MEN DU VET ATT DE FINNS DÄR”











Cicci, Anna-Karin, Malin2 mfl. Saknar er också även om ni inte finns på bild !!!







2 kommentarer: