torsdag 11 april 2013

Igår och natten ...

Godmorgon!



I går var jag så trött att jag inte orkade skriva! Jag var spänd hela dagen och när allt äntligen var över kom det bara tårar?! Efter lite mat kändes det något bättre men hade något viktigare att koncentrera mig på. Och bara jag lämnade rummet hördes:
- Mamma, var tog du vägen??

Tänk att man kan bli så glad ibland bara någon äter! En bit av en skogaholmslimpa .... Sedan blev det även 7 glassar och lite till.
Det har gått mycket bättre än jag någonsin trott!!
Natten har varit sådär men det är ju alltid värst när man sover, blir väckt och har ont!

I dag e en ny dag och jag tror och hoppas det kommer gå åt rätt håll. Många säger att efter tre dagar blir smärtan värst!? Jag kommer faktiskt inte ihåg sedan jag själv gjorde detta. Jag tyckte det gjorde ont hela tiden. Men i dagsläget tar de inte bort allt i halsen utan spar en del av mandeln ...



I dag måste inhandlas mera Alvedon o Ipren, det går fort åt ...
Ser att solen skiner där ute, blir nog en härlig dag!
Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar