tisdag 9 april 2013

Bakelse ...


En riktig kall morgon  -8 grader. Nu skiner solen och "våren" är på väg igen .... (Hoppet är det sista som överger oss:-)

Julia är hemma i dag med eftersom hon i morgon ska operera bort sina halsmandlar och polyper ... 
Får inte vara förkyld, inte ha feber och ingen hosta och därför är det nog lika bra att vara hemma ... Vår lilla skruttis ska sövas och hade jag kunnat byta med henne skulle jag göra det fast jag är rädd för nålar och gjort det själv innan och hade så fruktansvärt ont! Jag gick ner 8 kg på 10 dagar för jag kunde inte äta något efteråt men det sägs att det är mycket lindrigare ju mindre barnen är .... Julia har enormt stora mandlar och andas sällan med näsan utan med munnen och snarkar på natten och vi hoppas o. tror allt detta försvinner.
Vi har varit på favorithaket och fikat på förmiddagen och självklart blev jag glad när Julia ville ha tårtbit:-)!




KRaam

2 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra på operationen! Det lutar åt att Smilla också måste operera bort sina för även hon har jätte stora och har problem att äta vissa grejer, snarkar och får lätt kväljningar.

    Kramar Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annelie! Du får väl höra sedan hur det går ... Kraam

      Radera