fredag 15 mars 2013

Viktig fundering ...??


Det brukar ju finnas lagar och regler på allt. Nu har jag en väldigt viktig fundering! Vilken tid är det meningen att det ska börja?
Alltså fredagsmyset? Får man börja innan barnen kommer hem eller måste man vänta till 18.00 då Bolibompa kör igång, eller efter fredagsduschen ??
Jag tycker den kan börja NU .... men det är jag! Och alla tycker och tänker vi helt olika och det är Ok!


Köpte dessa idag, har aldrig provat de förut men jag har "sett" att en kompis till mig tycker de är bättre än ostkrokar så vi testar ikväll- eller Nu:-) .. men då finns det risk att de är slut till "det riktiga fredagsmyset" ...
                                   
                                               Kolla in den här härliga bilden:-) man kan inte annat än "le"

                     Stor Fredags KRaam


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar