tisdag 26 mars 2013

Sol och Skansen


Vår resväska är snart framme i Dubai ..... kom på att jag glömt att lägga i min solskyddsfaktor. Barnens kom jag så klart ihåg men inte min egen. Den står kvar här hemma och jag vet inte om jag "kommer igenom" med den i handbagaget. Så klart jag ska prova:-)



Jag har peelat hela kroppen (bort med det gamla o in med de nya...) orkar inte byta sängkläder varje dag. Gud vad jag löser hår tänkte jag skriva, men fjällar e rätta ordet:-). Den här gången får solskyddsfaktor 6 räcka.


Men först påsk! Köpt påskägg idag och fixat lite ..
Nu har min kära "granne" åkt tillbaka till Brasilien och det är plötsligt tomt igen.

Hoppas du mår bra och njuter så länge solen skiner på oss, för vilken skillnad när det verkligen känns som våren är på väg!!
I morgon och torsdag visar en stoooor sol och några + grader. Båda barnen ska tydligen till Skansen i morgon, mysigt!
Jag ska göra något ännu mysigare, berättar för dig nästa ggr jag skriver,

Kraam





2 kommentarer:

  1. Åh ska du till Dubai? Härligt, nyss Thailand. hoppas du mår bra? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lina jag mår bra! Ja vi åker till Dubai snart, härligt! Men handen på hjärtat när man var ute idag är Svensk VÅR nästan lika härligt!! Kram

      Radera