onsdag 6 mars 2013

Massa härliga bilder från Freedom Beach & Surin Beach, Thailand


Oj, klockan är redan 01.30 på natten. Barnen somnade 22.30. Jane har en kompis som sover över:-)

Vi fortsätter njuta eftersom snart är allt slut:-(
En lång, härlig dag med supersällskap! Dagen började tidigt. Uppe redan 8.30....

Vi har åkt båt med Terece o. Marcus (och deras son som brytit armen stackarn) men va så duktig ändå! Lotta och hennes superfamilj var också med! (allt är så super...., hi hi)
Vi åkte först till Freedom Beach för ett stop och lunch! Fantastiskt fint ställe. Man glömmer nästan bort att verkligen iakta o.njuta mitt i allt.
Kommer säkert inte tillbaka just hit fler ggr,,,










Nu har jag två kompisar som heter Lotta sa Julia:) sötis! Här är dom på väg ut till gummibåten som tog oss till den riktiga båten:-)


Jag har tydligen vääldigt för många tusen bilder i min Sam. .. Inte undra på att han beter sig konstigt tycker bästa data/telefonkillen jag träffat Marcus)




Väl tillbaka blev vi hembjudna till Marcus o Tereces hus i närheten. Bara där hade jag kunnat ta tusen bilder! Ett mysigt hus med pool och en härlig smak på inredning!

Som i en inredningstidning fast "på riktigt" Härligt! Barnen badade och vi satt och tittade på och fikade

Sedan var det redan kväll och middagdax. Självklart hamnade vi på derss favoritställe PLA vid Surin Beach. Att sitta på stranden i sanden är ju något speciellt! Och den godaste maten jag ätit här i Thailand!



Nu måste jag försöka få bort all sand och sova, Ses i morgon !! Stor Kram och Sov gott !

1 kommentar:

  1. Vilken resa! Snart är jag också "kär i Thailand" Tack för din fina blogg som jag läser varje dag. Kramis

    SvaraRadera