fredag 29 mars 2013

Maria Montazami


Vad e det för skillnad på julmat och påskmat ?? Jag tror jag kommit på det :-) ....






                                                            -MÅSTE VARA SERVETTERNA!


I kväll blir det som för många andra Let´s Dance, alltid roligt med nya omgångar och få sitta och "gotta sig lite" vad man tycker :-) Sedan brukar man alltid ändra uppfattning när det varit några program....  Längtar att se Maria Montazami dansa! Då jag såg henne första ggr tänkte jag bara: - Är hon en "hen" ...

                                         Killen bredvid ser väldigt liten ut fast han är 1.83 (tror jag) ..... hihi 



Kraaaam så länge



1 kommentar:

  1. Det kan ju vara så att Alban inte har klackar som är 2,5 dm :)
    Hoppas ni får en härlig semester!

    Kramar

    SvaraRadera