torsdag 21 mars 2013

Klackar ..


Morgonen har varit rätt lugn. Jane undrade vilket var det fulaste ord jag visste (och då inget svor ord..) Svårt!!
Bajs sa jag. Då hör vi Julia från andra rummet:
- MAMMA, man får bara säga bajs på toaletten ......  :-)

I kväll ska jag gå en stor visning här på Östermalm. Har intalat min hjärna (som brukar vara svår att lura) att jag inte är det minsta närvös trots att jag ska ha sjukt höga klackar att gå i ...  Ska blir roligt!



Vi ska vara där redan kl.14 för hår och smink och visningen börjar 19.00 ikväll.
(Bilder kommer efter det eller i morgon)
Har fixat barnvakt som hämtar barnen och är med dom ikväll (det är inte ofta så jag tycker det skulle vara superskoj för barnen) men det första Julia sa när hon vaknade var:  -I dag är ingen bra dag ....
Sedan vet jag att det går bra och de har skoj ändå! Vill nog bara ge mamma dåligt samvete! Men lyckas tyvärr inte med det idag!

Kraaam




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar