tisdag 12 mars 2013

Hipp Hipp Hurra


En fullspäckad kväll igår. Skolan för ett möte om klassen, lite info om deras skolböcker/ matteböcker och läsförståelser mm (Tur man inte går i skolan nu:-)
Direkt till min "grupp" för utbildningen/föreläsningen jag går. Vi träffas en gång i månaden mellan våra heldagars utbildning för att sammanställa, diskutera och lära oss mera kring ämnet. Vi har alltid så himla trevligt! Skrattar så mycket att man alltid har både ont i magen och mascaran är borta när man kommer hem:-) Att skratta 20 sekunder är lika mycket träning som att träna rodd i 4 minuter... Så vi skrattar istället för att ror:-)

Vi träffades igår på ett hotell vid Centralen. Jag beställde ett glas vin och en toast-skagen. Så god! men vi skrattade när vi såg att bara toasten kostade 185 kronor!! (En hel middag för en familj i Thailand....)


Tur att jag har fina vänner. Jag fick låna pengar eftersom mitt VISA kort plötsligt inte fungerade? Idag funkar det, kanske bara en protest att det var alldeles för dyrt ....:-)






I dag är en speciell dag! Hipp, hipp hurra till mitt Gudbarn Justin ida´!! 4 år, redan .... Stora killen !!





Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar