fredag 15 februari 2013

Självklart kommer jag inte .....


Det blev inget Café Opera för mig:-) I stället var jag hemma och försökte sova med två hostande barn..

Jag hoppas och tror att du som läst min blogg ett tag förstår att jag ofta driver med mig själv och menar inte riktigt allt jag skriver! Jag tycker bara om humor, skoj och har en väldigt god självinsikt ...  Jag är flamsig, tramsig, vimsig men ändå helt unik:-),,,, !

Har man fått in mig i sitt liv är jag svår att bli av mig (är som en kackerlacka som klamrar sig fast och mig blir inte av med i första taget...) jag tål mycket, svår att "trampa på" och glömmer bort saker jag inte tycker är särskilt viktiga! Jag lever mycket här och nu! Jag har väldigt bra koll på saker jag tycker är viktiga (som jobb, tider, mina barn)

Självklart kommer jag inte trycka nya visitkort!!

Jag kommer kämpa på med min utbildning hos Hälsoakademin Europa AB som jag med en förhoppning kommer att klara till sommaren! Jag har fullt upp de flesta helger på året då min sambo är musiker och jag själv sköter hemmet, barnen, alla barnkalas, mat, aktiviteter, fredag, lördag och söndagar! Det gäller att planera, hitta på saker, bjuda på sig själv och inte ha en enda sovmorgon:-) .....

Veckorna lever jag lyx! Vi kan hjälpas åt att lämna och hämta våra barn (4 & 8 år) på dagis och skola! Dagarna behöver inte bli så långa för barnen och jag kan "vara" med barnen när de kommer hem istället för att behöva tvätta, laga mat, "jag ska bara" och göra läxor samtidigt ..... Allt det praktiska är redan klart! Det är också lyx (för oss)!

Nu har jag fixat mina naglar, ska försöka "renovera" mig lite inför måndag då jag ska iväg till en fotograf och ta lite bilder....





Kraam min vän


1 kommentar: