onsdag 20 februari 2013

Ryggsäcken står klar ....


Barnen har packat sina egna ryggsäckar. Även fast de vet att det inte är säkert att vi kommer iväg ....
Vi "får" avboka fram till incheckning .....!
Vilken besvikelse det skulle bli. Det är inte lätt att försöka vila själv med två barn hemma som är rätt pigga... men Julia har ikväll över 38 i feber och min egen vågar jag inte ens ta! Mitt ansikte känns som jag varit i Thailand några dagar ...

Jag tror på sömn även om jag inatt satt någon timme inne hos Jane som inte kunde sova för hon hostade och sedan tillbaka till en het Julia som ville ha vatten hela natten ....

Men jag känner på mig att i natt kommer alla sova bra! Vi kommer vakna friska och kommer komma iväg på vår planerade resa i morgon! Så känner jag NU, men det går upp o ner ....

(Måste bara visa en bild som Julia kom och visade mig från en tidning och sa:)
- Mamma, jag vill att du ser ut så här ...
-Jaså!?

Sov Sött




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar